Апробація досвіду

ТВОРЧА ГРУПА ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Проблема: «Формування здоров’язбережувальної комптетентності школярів на    
                  уроках фізики як основи для плекання здорової та успішної особистості»

Зміцнити здоров’я людини в дитинстві, не допустити, щоб дитина вступила в юність кволою і млявою – це означає дати їй всю повноту життєвих радощів.
                                                                                                          В.О. Сухомлинський.
                                                                           Перш ніж зробити дитину                                                                                     розумною,
                                                                           зроби її здоровою та міцною.
Ж.-Ж. Руссо


 Керівник творчої групи ПОЗИВАЙ О.А.

Робота творчої групи спрямована на:
-         забезпечення нових  Державних стандартів освіти;
-         втілення ідеї гармонійного  поєднання інтересів особи та суспільства, держави;
-         впровадження у практику роботи інноваційних технологій навчання та виховання;
-         формування навичок здорового способу життя учнівської молоді, створення психолого-педагогічних передумов особистісно орієнтованої системи навчання і виховання в умовах  модернізації  освіти;
-         реалізацію проблеми РМО вчителів фізики «Формування  професійної компетентності, технологічної та методичної підготовленості вчителів фізики та астрономії для забезпечення оптимального  рівня розвитку і саморозвитку особистості учня»

Мета:
-         піднесення якості навчально-виховного процесу (підвищення ефективності, якості та результативності викладання фізики, формування інтересу учнів до вивчення фізики, підвищення мотивації навчального процесу, створення сприятливих умов для розвитку творчих здібностей учнів) шляхом упровадження у шкільну практику досягнень науки, ППД;
освоєння наявного перспективного педагогічного досвіду з проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності школярів та активне    залучення педагогів до реалізації перспективних моделей впровадження наукових ідей, передового досвіду;
-         трансформування інноваційних технологій у практичну діяльність;
-         створення атмосфери відповідальності за кінцевий результат своєї роботи;
-         активізація безперервності фахової освіти, пошукової роботи, спрямованої на постійне оновлення змісту навчального процесу з фізики;
-         координація діяльності з РМО вчителів фізики та районним методичним кабінетом, КЗ КОІППО.

Завдання творчої групи.
1.     Вивчити та опрацювати науково-методичну літературу, матеріали періодичної педагогічної преси з означеної проблеми.
2.     Створити картотеку з питань вивчення та впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес.
3.     Скласти інформаційний довідник, тезаурус, глосарій з проблеми «Формування здоров’язбережувальної комптетентності школярів на уроках фізики як основи для плекання здорової та успішної особистості»
4.     Підготувати методичні бюлетені з даної проблеми.
5.     Створити скриньку методичних порад для вчителів з визначеної проблеми.
6.     Підготувати та провести «Здоров’язбережний» урок фізики.

Тематика засідань.
І заняття
№ з/п
Тематика обговорюваних питань
Відповідальний
1.
Визначення мети, змісту та основних напрямів роботи творчої групи 2012/2013 н. р.
Керівник творчої групи Позивай О.А.
2.
Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського про зміцнення    
здоров'я учнівської молоді та перспективи їх              реалізації в умовах сучасного уроку фізики.
Керівник творчої групи Позивай О.А.
3.
Аналіз програм і підручників з фізики з точки зору їх можливостей щодо формування здоров’язбережувальної комптетентності школярів
Члени творчої групи
4.
Затвердження плану роботи творчої групи, розподіл громадських доручень кожному члену творчої групи.
Керівник творчої групи Позивай О.А.
5.
Домашнє завдання:
1.     Опрацювати науково-методичну літературу, матеріали періодичної преси з проблеми «Формування здоров’язбережувальної комптетентності школярів на уроках фізики як основи для плекання здорової та успішної особистості». Створити картотеку з питань вивчення та впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес.
2.     Здійснити аналіз існуючого ППД, провести самоаналіз власної діяльності з питань формування здоров’язбережувальної комптетентності школярів.
3.     Розробити індивідуальну програму дослідження науково-методичної теми.
Члени творчої групи
ІІ заняття
№ з/п
Тематика обговорюваних питань
Відповідальний
1.
Круглий стіл «Оздоровча освіта: стан і перспективи».
Керівник творчої групи Позивай О.А.
2.
Відвідування та аналіз уроку.
Мета: спостереження за формами і методами роботи вчителя щодо формування здоров’язбережувальної компетентності учнів
Керівник творчої групи Позивай О.А.
3.
Обмін думками «Я роблю це так» (презентація програми дослідження індивідуальної науково-методичної проблеми).
Члени творчої групи
4.
Консультація психолога з питання підготовки вчителя до впровадження  здоров’язбережних технологій в практичну діяльність школи.
Практичний психолог школи Деркач Т.Г.
5.
Домашнє завдання:
1.     Підібрати задачі валеологічного змісту для учнів 7-8 класів.
2.     Скласти інформаційний довідник, тезаурус, глосарій з проблеми «Формування здоров’язбережувальної комптетентності школярів на уроках фізики як основи для плекання здорової та успішної особистості»
Члени творчої групи
 ІІІ заняття
№ з/п
Тематика обговорюваних питань
Відповідальний
1.
Круглий стіл «Сучасний урок фізики та здоров’язбережувальні технології».
Керівник творчої групи Позивай О.А.
2.
Обмін думками. Аналіз здобутої інформації про ступінь розв'язання даної проблеми в педагогічній періодичній пресі
Члени творчої групи
3.
Апробація провідних педагогічних ідей досвіду на практиці.
Члени творчої групи
4.
Домашнє завдання:
1.     Систематизувати напрацьовані методичні матеріали.
2.     Підготувати методичну розробку уроку фізики з даної проблеми.
3.     Підготувати та провести «здоров’язбережний» урок фізики
Члени творчої групи

ІV заняття
№ з/п
Тематика обговорюваних питань
Відповідальний
1.
Панорама педагогічних знахідок членів творчої групи.
Члени творчої групи
2.
Коло ідей. Затвердження структури та змісту підготовленого збірника задач для учнів 7- 8 класів.
Коваленкова Світлана Миколаївна
3.
Презентація методичного кейсу. Обговорення підготовлених рекомендацій щодо впровадження в практику роботи вчителів фізики.
Чудний Олег Васильович
4.
Підведення підсумків роботи творчої групи за навчальний рік та визначення основних напрямків роботи на наступний період.
Керівник творчої групи Позивай О.А.
5.
Домашнє завдання:
1.     Створити скриньку методичних порад для вчителів з визначеної проблеми
2.     Презентація досвіду роботи творчої групи на РМО вчителів фізики
Члени творчої групи


Немає коментарів:

Дописати коментар